FUE SAÇ EKİMİ (Follicular Unit Extraction)

Saç ekimi ve tedavileri, çeşitli nedenlerle saç açıklığı oluşmuş ya da %50’den fazla seyrelmiş alanlara, sağlıklı bölgelerden (iki kulak arası ense bölgesinden) alınan saç köklerinin nakledilmesidir.

Yanlış yapıldığında telafisi mümkündür ancak güçtür. Bu operasyon, ameliyathane şartlarında alanında uzmanlaşmış deneyimli bir ekip ve çok deneyimli bir hekimin elinden çıkması gereken ciddi bir operasyondur.

Bir seanslık operasyon yaklaşık 5-7 saat sürer. FUE tekniğinde bir seansta yaklaşık 1.000 – 3.500 greft yani 2.500 –10.000 arası saç teli nakledilir. FUE saç ekimi eski yöntemlerle kıyaslanamayacak kadar az doku hasarına sebep olur. Bu yöntem iş gücü kaybına da sebep olmaz. Saç ekimi operasyonu, hastanın saç dökülmesi sürecinin hangi aşamada olduğuna ve saç ekilecek bölgenin genişliğine bağlı olarak, bazen birden fazla seans da yapılabilir.

Birden fazla seansa ihtiyacı olan kişiler de iki seans arası ortalama 6-8 ay beklenebilir veya donör bölgenin durumuna bağlı Two Days Fue (iki günde iki seans) yapılabilir.

Operasyon sonrası doktorun önereceği ağrı kesici ve antibiyotikler, takip eden dönemin de sorunsuz geçmesine yardımcı olur.

Her bir saç kökü, ekilecek bölgeye nakış işlenir gibi ince ince, büyük bir sabırla, belli bir eğim ve kişinin saç yapısının gelişine göre, doğallığı koruyacak şekilde ekilir. Bu, yüksek sabır, estetik gözü ve odaklanma gerektirir.

Yaptığımız çalışma, senkronize bir ekip işidir. Hastane şartları gereklidir. Hasta – doktor görüşmesi ile ihtiyaç analizi yapmak, hastalarımızı hayallerine ulaştırır. Aynaya baktığınızda hayalinizin gerçekleştiğini görmemiz bizim için çok önemlidir. Dışarıda gerçekleştirdiğiniz tüm değişiklikler, içinizdeki olumlu duyguları da tetikleyecek, sizi daha mutlu ve doyumlu bir birey haline getirecektir.

Bu konuda en güvenli adreste olduğunuzu belirtmekten büyük gurur ve mutluluk duyuyorum. Daima aklınızda tutun, sağlık her şeyden önde gelir.

Saç Ekimi